"Roskaruoat"

Asiallinen keskustelu pelaamiseen liittymättömistä aiheista.

ViestiKirjoittaja gryptorg » Ke Loka 27, 2004 8:01 pm

Angalossiel kirjoitti:Gryptorg? Nyt kelpaisi.. kun se kuulemma on niin täyttävääkin. :cool:

Niin on ja teinkin tälläviikolla pizzaa...käytin taikinassa ihan extra netsyt oliiviöljyäkin *uhraa viattomia oliiveja* Tuli niin rasvaista että täytti väkisin :yum:
Viimeksi muokannut gryptorg päivämäärä Ke Loka 27, 2004 8:02 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
gryptorg

ViestiKirjoittaja Jakubias » Ke Loka 27, 2004 8:02 pm

*uhraa viattomia oliiveja*

You evil, tormented lunatic.
Jakubias
Arveluttava Alkemisti

ViestiKirjoittaja samooja » Ke Loka 27, 2004 8:29 pm

Kebab- ja haqmpurilais ateriat. Pizza tulee sitten.
Pitää syödä pottuja ja kaalia ja kalaa ja... että pysyy terveenä :grin:
samooja

ViestiKirjoittaja Angalossiel » Ke Loka 27, 2004 11:27 pm

gryptorg kirjoitti:Niin on ja teinkin tälläviikolla pizzaa...käytin taikinassa ihan extra netsyt oliiviöljyäkin *uhraa viattomia oliiveja* Tuli niin rasvaista että täytti väkisin :yum:

Oh no, poor olives! Vaan kyllä se kotitekoinen pizza on kaikista parasta pizzaa. :yum: Ainakin jos osaa tehdä sellaista. Onkin muuten aikaa siitä kun viimeksi olen syönyt.. ja vielä kauemmin siitä kun olen syönyt pizzaa jossain ravintolassa. Pitäisköhän sitä.. *suunnittelee jo huomiselle pizzeriakäyntiä*
Think twice before you speak - and you'll find everyone talking about something else.
- Francis Rodman
Angalossiel
Kissatar

ViestiKirjoittaja Oami » Ke Loka 27, 2004 11:54 pm

Sanokaahan, mitä roskaruoka tarkoittaa. Sana vihjaa siihen, että ruoka olisi huonolaatuista, mutta kaikki tässä mainitut voidaan kyllä tehdä myös korkealaatuisesti.

Jos noista kolmesta pitää valita: riippuu tilanteesta, erityisesti olinpaikasta, kellonajasta ja budjetista. Mikäli mikään näistä ei aiheuta ongelmia, niin kaipa se on kebab. Muuten kyllä kaikki käy.
¡ÖÀ¸¤­¤Æ¹Ô¤³¤¦¤È»×¤¨¤Ð¡¢¤É¤³¤À¤äÆÅ·¹ñ¤Ë¤Ê¤ë¤ï¤è¡×
Äö¥æ¥¤
Oami

ViestiKirjoittaja gryptorg » To Loka 28, 2004 12:01 am

Olen saanut sellaisen käsityksen että termi "roskaruoka" on alunperin viittanut ruokiin joista jää syönnin jälkeen suurimäärä paukkausmateriaalia roskaa-stiaan laitettavaksi.
Liäsäksi myös ruuan epäterviilliset vaikutukset ovat liitetty "roskiin" ja termistä "roska" ihmiset monesti saavat assosiaation epäpuhtauteen ja epäterveellisyyteen.
gryptorg

ViestiKirjoittaja Témuend » Pe Loka 29, 2004 9:48 am

Kaikki ruoka on hyvää, paitsi kukkakaali, ja pinaattivelli. Ei minulla erityistä lempparia, kebabbia, vain tulee, syötyä harvemmin, ja mcdonalds boikottiin. Tämä ei tietenkään kata kaikkia paikkoja mistä saa hampurilaista, mutta kai se on silti se pizza mitä tulee eniten syötyä.
Draw, aim, shoot, run!
-teemutsun sotataito
Témuend

ViestiKirjoittaja gryptorg » Pe Loka 29, 2004 4:04 pm

Pizza!?...olen leiponut jo 3 pizzaa tällä viikolla *paukuttelee henkseleitään*
gryptorg

ViestiKirjoittaja Jakubias » Pe Loka 29, 2004 5:04 pm

*paukuttelee henkseleitään*

Vai käytät sinä henkseleitä. Minä taasen tein jotain kummia patongin pätkiä joiden päälle laitetaan juustoa, suolakurkkuja, tomaattisosetta, tonnikalaa ja mahdollisesti vielä jotain jos kaapeista löytyy. Hyvää...
Paha tosiaankin ruveta ruksaamaan mikä on roskaruokaa kun niin harvoin sellaista syön.. Syön itsetehtyä halppis ruokaa. :|
Jakubias
Arveluttava Alkemisti

ViestiKirjoittaja outo » Pe Loka 29, 2004 5:09 pm

Pitsaa!! :yum:
"Se viimeksi nauraa, joka ei tajunnut vitsiä"
outo

Edellinen

Paluu Muu keskustelu