Kuuluko moni johonkin larp seuraan ja mihin?

Keskustelua kaikenlaisista roolipeleistä, larpeista, pelituotteista, roolipelikulttuurista ja yleisistä roolipelaamista koskevista aiheista.

ViestiKirjoittaja Chrisle » Ma Marras 24, 2003 9:40 pm

Itse yritän juuri käyttäytyä nätisti että minua katsottaisiin hyvällä silmällä oiei:n noviisiksi. Viime viikonloppuna oli ensimmäinen pelikin.

Suapas sitten nähdä mitä tapahtuu.
"Tyger! Tyger! burning bright
In the forests of the night,
What immortal hand or eye
Could frame thy fearful symmetry?"

W. Blake
Chrisle
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Somersault » Ma Marras 24, 2003 9:52 pm

Koska Raahe on niin pieni paikka, edustetaan Raahea sitäkin enemmän. Eli täällä taas yksi lisää RKK:n jäseniä. Järjestöön kuulumisessa on se hyvä puoli että kyseisen järjestön jäsenet tulevat tutuiksi, ja kun tunnet heidät, he tuntevat muutamia muita jotka eivät kuulu omaan järjestöön ja he taas tuntevat muutamia muita... Ei tähä välttämättä järjestöä tarvita, mutta minusta ainakin auttaa paljon :)
''I love deadlines. I especially like the whooshing sound they make as they fly by.'' - Douglas Adams
Somersault

ViestiKirjoittaja Darnaguen » Ma Marras 24, 2003 11:42 pm

No, minä olen kai pikku hiljaa muuttumassa turkulaisen Vohvelin Ritarikunnan jäseneksi...

Se ei kyllä ole mikään varsinainen seura, kunhan on kasa turkulaisia larppaajia.
Ja siihen minun kuulemani mukaan kuuluvat aika pitkälti kaikki Turun alueella larppaavat, enemmän tai vähemmän.
"You told I had the eyes of a wolf,
search them and find the beauty of the beast."
Darnaguen

ViestiKirjoittaja Laebeth » Su Marras 30, 2003 6:04 pm

Itse kuulun rajattomaan satularppiseuraan eli Scurrassa. Jos sadut ja tarinat (laajoissa merkityksissä) sekä niistä tehdyt larpit kiinnostavat niin liittykää toki mukana joukkoon. Vielä Scurra ei tarjoa jäsenilleen oikeastaan muuta kuin etukäteistietoa larpeista ja mahdollisuuden päästä ilmoittautumaan alaisuudessaan oleviin larppeihin etukäteen. Toisaalta sitten liittyminen ja jäsenenä olo on ilmaista.

Hplarpit ovat oikeastaan Scurran alaisia, mutta tavallaan myös hyvin itsenäinen kompleksi (samat tekijät melkeinpä jokatapauksessa), sielläkin vaikutan.
I think anger will eventually be the downfall of civilization.
Laebeth

ViestiKirjoittaja Granpa_Cthulhu » Ti Joulu 02, 2003 1:25 am

Kuulun Heittämättömän Arwan Kiltaan (http://www.larp.fi/larpattaja/HeittamattomanArwanKilta/), olen aktiivijäsen, sekä varapuheenjohtaja. Olen ollut mukana järjestämässä yhdistyksen useimpia pelejä viime vuosina. Lisäksi rekrytoin ja "koulutan" uusia larppaajia :)
"The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest kind of fear is fear of the unknown." - H.P.Lovecraft
Granpa_Cthulhu

ViestiKirjoittaja Gomel » Ti Joulu 02, 2003 4:13 pm

Mannunvartioihinhan minä kuulun, joten Templar et ole yksin. Edellä mainittu henkilö kirjoittikin jo Mannunvartioiden kotisivut.
We stand like a rock in the war.
Gomel

ViestiKirjoittaja Jarre » Ti Joulu 09, 2003 12:28 pm

Hellou! 8)

Mantulaisia minäkin.
-Stranger things have happened both before and after noon-
Jarre

ViestiKirjoittaja Aamu » La Joulu 20, 2003 11:11 pm

Tunnustaudun mannuksi... Te varmaan tunnistatte minut, mutta minulla ei nyt kyllä ole aavistustakaan, keitä templar, Gomel ja Jarre on =P
Aamu

ViestiKirjoittaja templar » Su Joulu 21, 2003 1:30 pm

Noh, minä olen Joel, Gomel on J-P ja Vilja on sitten Jarre... Témuendin varmaan arvaatkin. :wink: (köhköhteemuköhköh)
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost.
templar

ViestiKirjoittaja Gomel » To Joulu 25, 2003 5:11 pm

Jaahas, että aamukin on tullut majatalolaiseksi tiedätkös onko muita Mantulaisia täällä kuin yllämainitut joista Templar kirjoitti?
We stand like a rock in the war.
Gomel

ViestiKirjoittaja Yavanna » To Joulu 25, 2003 8:05 pm

Epäaktiivisesti (eli suomeksi, toistaiseksi vain nimellisesti) kuulun Scurraan ja Lieskaan.
Tämä on allekirjoitus.
Yavanna

ViestiKirjoittaja raven » Pe Tammi 02, 2004 9:50 pm

oiein jäsen olen.
"I suppose it could be worse. I could have been a crow. I mean, they're dumb as sh*t and they lie a lot." -Matthew
Vuoden majatalolainen 2005
raven

ViestiKirjoittaja Selane » To Tammi 08, 2004 4:48 pm

En kuulu mihinkään, ei niin etteikö halua riittäis :) ja tarmoa :evil: !!!
Selane

ViestiKirjoittaja Vanha Kettu » To Tammi 22, 2004 10:36 pm

Suoliin kuuluin muutama vuosi sitten ja yhdessä Keslan kokouksessa olen vieraillut.
Ne pikku skorpionit eivät pysty käymään koulua viikkoon, jahka koivuniemen herra on tanssinut saksanpolkkaa heidän pieksämäellään.

-Aku Ankka-
Vanha Kettu

ViestiKirjoittaja Korppis » Pe Tammi 23, 2004 6:26 pm

templar kirjoitti:Minä kuulun Mannun Vartijoihin... Liekkö ketään muita Mantulaisia täällä?.. Sivut tuossa noin. http://larp.com/mannunvartijat/

Vaikka asia nyt ei minulle millään tapaa kuulukaan, niin mikäs on Mannun Vartijoiden tämänhetkinen tilanne?
Ihan vain uteliaisuuttani kyselen... Nethanon I ja II olivat molemmat upeita pelejä (lue: maksoi vaivan raahata perseensä 600 km päähän).
Korppis

ViestiKirjoittaja templar » Pe Tammi 23, 2004 6:57 pm

Olen ollut jäsenenä vasta vajaan vuoden, joten noita aikoja paha muistella, en lainkaan vielä larpannut tuolloin. Vaan, aika tavallista menoahan meillä täällä mannussa on, ei kummempia. Paitsi, että nyt olemme parhaimmillaan yhteyksissä muutamaan rajan toiselta puolelta tulevaan seuraan, joitten nimiä en nyt kyllä oikein muista.
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost.
templar

ViestiKirjoittaja Aamu » Su Tammi 25, 2004 11:00 pm

Mitähän Korppis mahtoi tarkoittaa tilanteella... Mantu kokoontuu nykyään viikoittain ja joukkoon on tullut uusia nuoria larppaajia. Kaikenlaista larppaamiseen liittyvää harrastetaan enemmän ja vähemmän aktiivisesti - ehkä aktiivisimmin tanssimista (historiallisia tansseja). Ks. tarkemmin Mannun sivulta http://www.larp.com/mannunvartijat

Mantu ei yleensä järjestä larppeja, mutta Mannussa käyvät ihmiset kylläkin. Ensi kesä on vielä niin kaukana, ettei siitä uskalla varmaksi puhua mitään. Yhtä isoa peliä ei ole tulossa.
Aamu

ViestiKirjoittaja Korppis » Ma Tammi 26, 2004 2:07 am

Aamu kirjoitti:Mitähän Korppis mahtoi tarkoittaa tilanteella...

Enpä mitään ihmeempää, Vartijoiden sivuilla ei vain aikoihin ole ollut ilmoituksia uusista peleistä. Kuten totesin, Nethanon -peleistä jäi aikanaan positiiviset muistot, joten koskapa olen muuttamassa hieman lähemmäs Joensuuta (lue: alle 500km päähän :) ) niin kynnys ilmoittautua ainakin johonkihn sikäläiseen peliin laskee kummasti.
Korppis

ViestiKirjoittaja Aamu » Ma Helmi 02, 2004 11:10 pm

Korppis, mantulaiset eivät ole kirjoittamassa nyt mitään isoja pelejä (tietääkseni). Pienempiä, 20-40 pelaajan pläjäyksiä on suunnitelmissa useampikin. Kevään aikana on tulossa kaksi minilarppia parina sunnuntaina, ja kesällä saattaa olla näillä seuduin joku(nen) peli.

Mannun kotisivut päivittyvät toivon mukaan tänä vuonna entistä useammin. Ajankohtaiset tiedotukset näkyvät joka tapauksessa aina etusivulla uutisissa.
Aamu

ViestiKirjoittaja Yashod » Ti Helmi 17, 2004 10:25 am

Mannun Vartijat Ry, joku hallituksen nakki kai.

[off topic]
Kotisivuihin on tulossa suurempikin remontti, kunhan saan noita tekijöitä taas potkittua persiille. Ollaan mietitty, josko saisimme taas Varkaiden Killan pyörimään, hyvä peli kuivui kokoon, kun ihmiset eivät viitsineet kirjoittaa raporttejaan ja osa muutti pois paikkakunnalta.
[off topic päättyy]

Se perimmäinen syy, miksi Mantuun kuulun on oikeastaan se, että olen ollut mukana toiminnassa alusta asti ja vähän aiemminkin. Vaikka nykyään ei tule lähdettyä jokaiseen larppiin, jota kalenterissa on, vaan enemmän huolella valikoitua pelinsä, on silti seuraan kuuluminen tärkeä osa harrastusta minulle. Seuran nimissä voi myöskin hakea erinäisiä avustuksia. Jos peli on järjestetty seurana, ei palaneen pelipaikan korvaus jää oman itsensä harteille, eli seura myöskin tarjoaa tiettyä oikeudellista turvaa. Tietty myöskin erinäiset alennukset, joita paikalliset ja ylipaikalliset liikkeet antavat voi olla syy kuulua seuraan.
Yashod

EdellinenSeuraava

Paluu Roolipelit