Finncon/Animecon 2009

Asiallinen keskustelu pelaamiseen liittymättömistä aiheista.

Finncon/Animecon 2009

ViestiKirjoittaja High Elf » Ke Marras 26, 2008 12:24 am

Itse en löytänyt kyseisestä aiheesta enää topicia joten päätin aloittaa sen. (piiitkästä aikaa kirjautunut sisään. Does anybody remember me :cool: ? )

Eli onkos Coniin tulijoita? Aijotko olla koko Conin ajan vai vaan yhden päivän? Mitä aiot tehdä siellä, Cosplayaatko, jos niin mitä ja onko porukkaa/ystäviä jonka kanssa cossata? tietty muutakin saa kertoa ja mielellään kuuntelemme. :)

Noihin kysymyksiin vähintään vastaus olisi kunnioitettava, jos ei muuten keksi sanottavaa. :oops:

Itse ajattelin olla ainakin yhden päivän tapahtumassa (yllätys ^^ ) ja ajatuksen OLISI cosplayata ystävän kanssa Narutosta tuttuja ANBU joukkolaisia. Asia vielä mietinnässä mutta cosplayaan ilman tai ystäväni kanssa välittämättä siitä tuleeko hän mukaan tai ei. =)

Luovutan vastaus vuoron muillekin tässä välissä, kiitos ja takavasen. ^^

arzi: oletan että kyseessä on Finncon/Animecon joten muokkasin otsikkoa. Samasta tapahtumasta on kuitenkin kyse.
High Elf

Re: Animecon09

ViestiKirjoittaja Leona Furmy » Ke Marras 26, 2008 5:14 pm

En todennäköisesti kyseiseen tapahtumaan ole tulossa, mutta siitäkin huolimatta ihan uteliaisuuttani kyselisin että missä ja milloin tämmöinen tapahtuma on?
Marsipaani on pahaa.
P.s. Leona-täti suosittelee osallistumista piirustus- ja novellinkirjoituskilpailuun!Kurkkaa Omat Teokset-osiota!
Leona Furmy

Re: Animecon09

ViestiKirjoittaja Chrisle » Ke Marras 26, 2008 9:46 pm

Eikös se ensi vuonna ole poikkeuksellisesti Helsingissä?
"Tyger! Tyger! burning bright
In the forests of the night,
What immortal hand or eye
Could frame thy fearful symmetry?"

W. Blake
Chrisle
Moderaattori

Re: Finncon/Animecon 2009

ViestiKirjoittaja Otus » La Marras 29, 2008 12:35 am

Aye. Helsingissähän se, meikäläisen "etupihalla" (paha sanoa että taka pihalla kun se on aika keskustassa ja itse asuu idässä..). Itse aion varmaankin kaikki päivät käydä ja cossata (yksin, nyyh...) Darkstalkerista tuttua B.B.Hoodia. Tosin sen verta vanha olen, että varaudun kuulemaan olevani Punahilkka.
Toivon että kaveri järjestää FF-fightin, voisin mennä taas avuksi. En myönnä tänä vuonna olleeni apuna tyhmänä Mooglena joka unohti sanoa Kupo.
Että joo...
Olen vanha.
Allekirjoittanut ei vastaa kirjotusvihreistä
Joko syödään? <:3 )~~
Maksalaatikossa on rusinoita, tai sitten ei ole.
http://otus.xihalife.com
Otus

Re: Finncon/Animecon 2009

ViestiKirjoittaja High Elf » Ke Joulu 03, 2008 1:36 am

Kyllä, Helsingissä Kaapelitehtaalla 10.-12. heinäkuuta 2009

Tuollaista kuultua on liikkeellä ja omat asu ideani ovat muuttamassa mieltään jo. Sain taas kumman Final Fantasy himotuksen päälle ja Zack olisi ideana. Ainut huono puoli siinä on että keksi YHTÄÄN miten saisin tehtyä/kyhättyä Zackin asustusta kokoon. Olka panssarit ja vyö kaikkine remmeineen.... Joku osaisi auttaa? :o Hiukset varmaankin menee peruukilla mutta muu sitten on ihan umpikujaa meikäläiselle... :s
on helppoa näyttää siltä, että on tehnyt jotain. mutta on vaikeaa näyttää siltä, että ei ole tehnyt mitään...
High Elf

Paluu Muu keskustelu