*yrittää pysyä tuolilla*
Kuhan saa oman kämpän siitä tulee aikamoinen romuvarasto.
gryptorg kirjoitti:RedDragon kirjoitti: seksi jne x)
Eikös se olekkaan itsestään selvä intohimo?
)

No joo, koneen kanssa tulee oltua enemmän kuin tyttöystäväni, vaikka rakastan vain jälkimmäistä. Tämä kai siksi että kaikki taiteeni ja harrastukseni ja opintoni nivoutuvat tietokoneeseen. Muita intohimoja on musiikki ja metsälenkit. 
*nauraa vieläkin gryptorgin älynväläystä* Uskaltaakohan näitä naamoja käyttää nyt ollenkaan kun aina tulee mieleen gryptorgin likaisen mielikuvituksen tuotokset *heristää sormeaan*. Ei vaan, tuo oli oikeasti hyvä juttu.

Niin ja yksi intohimo ovat kaikki kauniit asiat.. luonto, auringonlaskut, tähdet, sateen tuoksu, tuulen kosketus kasvoilla.
Tuulessa sauvataistelen, vesisateessa miekkailen, pimeässä miekkailen tai hiipailen ja tähtioina kiipeän talomme katolle unelmoimaan tai hakekaan insiraatioita. Ja kun pääsen metsään, vaikka ihan pieneen, minusta Susisielu tahi jotain yhtä kliseistä. Kuitenkin, minulta pimenee kaikki ja vaan juoksen. Kuutamo-kaikkitähdet-tuuliyöt ovat minulle ekstaasia, kuten sitaatista tulee ilmi 
gryptorg kirjoitti:*räpsyttelee bambi-silmiään ja yrittää näyttää viattomalta*
Ailmyrin kirjoitti:Sittenhän meitä on ainakin kaksi Tuulessa sauvataistelen, vesisateessa miekkailen, pimeässä miekkailen tai hiipailen ja tähtioina kiipeän talomme katolle unelmoimaan tai hakekaan insiraatioita. Ja kun pääsen metsään, vaikka ihan pieneen, minusta Susisielu tahi jotain yhtä kliseistä. Kuitenkin, minulta pimenee kaikki ja vaan juoksen. Kuutamo-kaikkitähdet-tuuliyöt ovat minulle ekstaasia, kuten sitaatista tulee ilmi
Minäkin teen niin! Kiipeän katolle ihailemaan uskomattoman keltaisen nousevan kuun kauneutta. Voisin istua paikoillani vaikka koko yön niinä hetkinä. Antaa vain ajatusten lentää ja katsella tähtiä ja kuuta, kuunnella yön ääniä pimeässä. Nauttia niiden kauneudesta ja aistia hetken jokaisella solullani. Taivas on todellakin suuri inspiraation lähde, ei yhtään vähempää aamuisina hetkinä kun kuuran peittää usvan syleilyssä lepäävät pellot ja metsä on hiljaa kuin ilta-auringon lämpimissä väreissä tai Kuun hallitessa tähtien valtakuntaa. Ja rakastan kävellä ulkona talvisina öinä vain ihaillen tähtiä ja kaiken sisäänsä sulkevaa pimeyttä.. samoin kun rakastan kesäisin seisoa merellä korkeilla rantakalliolla kädet sivuille ojennettuna ja antaa tuulen puhaltaa täysillä mereltä, tuntea sen voima ja kuulla sen kuiske kaikkialla ympärillä. Ah.. Se todellakin on ekstaasia - ja parempaa! Niissä hetkissä on taikaa. 
Minäkin olen viimeistä soluani myöten "luontoesteetikko". Saatan pysähtyä katselemaan esim puiden tai pilvien välistä siivilöityvää valoa erityisesti auringonnousun tai -laskun aikaan. Myöskin koskematon puuterilumi maassa ja puissa on joskus aivan mahdottoman kaunis näky. Tällaisia esimerkkejä keksii paljon.
templar kirjoitti:Ailmyrin ja Angalossiel. Teitä ei ole vain kahta, tässä on kolmas.Minäkin olen viimeistä soluani myöten "luontoesteetikko". Saatan pysähtyä katselemaan esim puiden tai pilvien välistä siivilöityvää valoa erityisesti auringonnousun tai -laskun aikaan.
Auringonvalon siivilöityminen pilvien läpi on kyllä niin kaunista.. itsekin olen katsellut sitä laskemattomia kertoja. Sitä muuten sanotaan enkelvaloksi.. sanotaan että niitä kultaisia säteitä pitkin laskeutuu enkeleitä maan päälle.
Miulle tulee tuo aina mieleen kun näen sellaisen.. kuulin tuon vuosia sitten yhdeltä kaverilta ja minusta se on kaunis ajatus. Se on hyvä kun kaverit saa aina repiä liikkeelle kun jään tuijottelemaan taivaalle ihan lumoutuneena.
Yksi kauniimmista hetkistä kesällä oli eräs ilta kun istuttiin yhdillä kallioilla joilta näkee koko kaupungin yli ja satoi tihkuttaen vettä ja aurinko oli juuri laskemassa taivaanrannan taakse. Ne vesipisarat näyttivät ihan kristallilta ja kimmelsivät auringon viimeisissä säteissä. Se oli jotain uskomattoman kaunista.. *syvä huokaisu* Minussa taitaa olla romantikon vikaa.templar kirjoitti:Teitä ei ole vain kahta, tässä on kolmas.Minäkin olen viimeistä soluani myöten "luontoesteetikko".

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä