Ropecon '04

Asiallinen keskustelu pelaamiseen liittymättömistä aiheista.

ViestiKirjoittaja Vemb » La Touko 01, 2004 11:39 am

Piikki kirjoitti:Minä suhtaudun kielteisesti ihmisiin jotka suhtautuvat kielteisesti toisten ihmisten tekemisiin, niin pitkään kunhan noiden toisten ihmisten tekemiset eivät ole asioita joihin itse suhtautuisin kielteisesti, jos ne ovat asioita joihin itse suhtaudun kielteisesti, niin välttämättä suhtaudu kielteisesti henkilöön, joka suhtautuu näihin asioihin kielteisesti. Saatan silti suhtautua tällaiseen henkilöön kielteisesti.

Nämä ovat hyviä kommentteja... Niissä on aina hyvä kysyä niiden tekijältä, että ymmärtääkö hän niitä itsekään...

Olisiko siellä sitä miittiä ?

Riippuu vähän, että mitä miittiä. Jos tarkoitat miittiä niin kannatan sitä itsekin, mutta jos kannatat sitä toista miittiä, niin sitten minä pysyn hiljaa... Tai voi pahus... Enhän minä pysynytkään...
Puujalkavitsien kertojat joutaisivat jalkapuuhun.
Vemb
Admin

ViestiKirjoittaja Piikki » Ma Touko 03, 2004 10:34 am

Suhtauduitko siis kielteisesti kommenttiini ;) ?
Piikki

ViestiKirjoittaja Olorin » Ma Touko 03, 2004 3:24 pm

:shock:
Häh?? *putosi kärryiltä kuin eno veneestä*
Olorin
Admin

ViestiKirjoittaja Piikki » Ma Touko 03, 2004 3:47 pm

Ei se mitään, niin minäkin.

Kunhan tuo ropecon lähestyy, niin voisi tarkemmin sopia asiasta.
Piikki

ViestiKirjoittaja Vemb » To Touko 06, 2004 8:39 pm

Piikki kirjoitti:Suhtauduitko siis kielteisesti kommenttiini ;) ?

Itse asiassa minä en suhtaudu kielteisesti sanasekoiluihin ja hämäriin kommentteihin - nehän ovat hauskoja.

Ei se mitään, niin minäkin.

Tuo on hyvin tyypillinen lausahdus vastaavissa tilanteissa muun muassa minulla...
Vemb
Admin

ViestiKirjoittaja Keiju » To Touko 06, 2004 10:12 pm

<välikysymys> Ja mitenhän tämä liittyy Ropeconiin? </välihuomautus> :o
\"Lapsena luulin että aikuiset vain pelleilevät\" - Loesje
Keiju

ViestiKirjoittaja Vemb » To Touko 06, 2004 10:28 pm

Keiju kirjoitti:<välikysymys> Ja mitenhän tämä liittyy Ropeconiin? </välihuomautus> :o

Tuota... Kaikki vaikuttaa kaikkeen, joten tämä liittyy äärimmäisen olennaisesti Ropeconiin... Vai mitä?
Vemb
Admin

ViestiKirjoittaja Piikki » Pe Touko 07, 2004 11:16 am

Kyllä, aivan, tämähän liittyy ropeconiin koska, tuota, umm...ropecon ja kielteinen asenne, ei kun siis kärryiltä putoaminen liittyy varmasti jotenkin larppaukseen. Tehdään sellainen kärryiltä-putoamis-wannabe-stuntman-larp ropeconiin. Liittyykö nyt se jotenkin ?
Piikki

ViestiKirjoittaja Somersault » La Touko 15, 2004 10:16 pm

Äyh.. Oulusta on lähdössä ilmeisesti muutama asuntoauto, ja varmaan mutuakin populaa kannattaa kysellä.

Itse olen kyllä tulossa Coniin, kun viime vuonna jäi riparin takia :( Mutta tänä vuonna en kyllä jää pois, ellen sitten ole sidottu sairaalavuoteeseen kuolemantaudissa. Silloinkin luultavasti ottaisin rullat alleni ja laskettelisin Espooseen.

Pidetään miitti, en minäkään ole koskaan päässyt kun niitä on järjestetty täällä (oliko niitä yksi, vai peräti kaksi jo?). Olisi kiva tavata muita majatalolaisia, kun kerta meitä on kuitenkin varmasti paljon paikan päällä jo ennestään. Mutta ei baariin ainakaan koko ajaksi, jookos.
''I love deadlines. I especially like the whooshing sound they make as they fly by.'' - Douglas Adams
Somersault

ViestiKirjoittaja gryptorg » La Touko 15, 2004 10:28 pm

Se ideahan taisikin olla sellainen että he ketkä haluavat voi sitten myöhemmin illalla lähteä baariin sitä pitämään. Muuten se olisi sellainen että sinne kaikki pääsee...
gryptorg

ViestiKirjoittaja MikaM » Su Touko 16, 2004 3:09 am

Mutta minäpä räväytänkin ja kerron, etten ole ole tulossa Ropeconiin, koska en halua. En ole koskaan halunnut. Minulle on jostain tullut sellainen mielikuva, että tapahtuman idea on kuluttaa aikaa laahusten pitkin käytäviä ja jos huvittaa, voi osallistua jollekin enemmän tai vähemmän (voimakkaasti painottuen jälkimmäiseen) mielenkiintoiselle luennolle. Ropettaakin saa, jos kiinnostaa, mutta ympäristö ei ole sellaiseen kovin suotuisa. Sitten yöllä joko yritetään nukkua tai sitten juopotellaan ja yritetään pitää nukkuvat hereillä. Kamalasti teinejä, josta osalla on suippikset päässä tai päällä mahdollisimman mauttomat vaatteet. Jotenkin ei nappaa tällainen tapahtuma.
Joku oli varmasti panetellut Josef K:ta, sillä eräänä aamuna
hänet pidätettiin ilman että hän olisi tehnyt mitään pahaa.
(Kafka: Oikeusjuttu, 1925)
MikaM

ViestiKirjoittaja gryptorg » Su Touko 16, 2004 3:23 pm

Tuohan kuulostaa pahalta :?
gryptorg

ViestiKirjoittaja Ugly Psycho » Su Touko 16, 2004 6:22 pm

MikaM: Kyllä conille pitäisi edes yksi mahdollisuus antaa, niillä "luennoilla" on oikeasti mielenkiintoisia juttuja (tai hauskaa, riippuen vähän ohjelmasta).
Up with spear and out with sword!
On we'll go, by Orlanth Lord,
The battle thanes have given the word,
Raise the tribes for Starbrow!
Ugly Psycho

ViestiKirjoittaja Nadeshiko » Ma Kesä 07, 2004 2:22 am

Olen tulossa. Mille päivälle miitti olisi paras laittaa? Jos mahdollista niin ei ainakaan tanssiaisten kanssa samaan aikaan. Ja missä nähtäisiin? En kuitenkaan tunnista ihmisiä. Baariin en ole tulossa.
Nadeshiko

ViestiKirjoittaja gryptorg » Ma Kesä 07, 2004 12:22 pm

Onko siellä tanssiaiset? :o
gryptorg

ViestiKirjoittaja Burgeri » Ma Kesä 07, 2004 1:32 pm

MikaM kirjoitti:jos huvittaa, voi osallistua jollekin enemmän tai vähemmän (voimakkaasti painottuen jälkimmäiseen) mielenkiintoiselle luennolle.

Pahoittelen jos esitelmäni (show:ni) eivät ole olleet sinusta mielenkiintoisia. Mutta kun esiintymispalkkioita ei ole, ihmiset esitelmöivät siitä mikä heitä itseään kiinnostaa.

Itse käyn coneissa imuroimassa tunnelmaa, tapaamassa tuttuja ja kuuntelemassa/pitämässä esitelmiä. Hyvin mielenkiintoisia esitelmiä on matkan varrella ollut, parhaana ensimmäinen Fright Night (jonka piti rikosoikeuden valtakunnanylilääkäri tms. tosin hän valitti että vastaan oli tullut vain yksi miekalla surmattu uhri...)

Toisinaan myös kunniavieraiden kanssa on käyty hyviä keskusteluja (erityisen lämpimästi muistan Mike Pondsmithiä kun käytiin Grilli Torossa syömässä)
@samposm myöntää Burger2ille kunniamatemaatikon arvon
Burgeri

ViestiKirjoittaja MikaM » Ma Kesä 07, 2004 1:40 pm

Pahoittelen jos esitelmäni (show:ni) eivät ole olleet sinusta mielenkiintoisia.

Noh, älähän nyt henkilökohtaisesti ota :wink: Asia nyt vain on niin, etten ole mainonnan perusteella löytänyt syytä paikalle raahautumiseen. Esimerkiksi tämän vuoden kunniavieraiden nimet eivät sano minulle mitään, enkä ymmärrä miksi minun pitäisi nähdä ne.
Joku oli varmasti panetellut Josef K:ta, sillä eräänä aamuna
hänet pidätettiin ilman että hän olisi tehnyt mitään pahaa.
(Kafka: Oikeusjuttu, 1925)
MikaM

ViestiKirjoittaja Burgeri » Ma Kesä 07, 2004 5:04 pm

Kunniavieraiden kanssa alkaa tosiaan olla se ongelma että ropemaailmassa on rajattu määrä superjulkkiksia. Tämän vuoden vieraista minulle on ennestään tuttu vain Kovalic... ja vaikka onkin varmasti hyvä tyyppi, en ole täysin vakuuttunut siitä onko hän hyvä valinta kunniavieraaksi.

Toisaalta, Ropecon on myös hyvä paikka saada Mike Pohjolan nimmari.
@samposm myöntää Burger2ille kunniamatemaatikon arvon
Burgeri

ViestiKirjoittaja gryptorg » Ma Kesä 07, 2004 5:47 pm

Kukas tämä "Mike Pohjola" sitten on? Nolottaa kysyä mutta minä vain pelaan, teen peliä ja kirjoitan tänne, enkä pahemmin ole muussa tekemisessä roolipeli maailman kanssa.
gryptorg

ViestiKirjoittaja Feiht » Ma Kesä 07, 2004 6:12 pm

Minuakin kiinnostaisi kuka se okein on? Olen nähnyt jonkun ihmeroolipelikirjan jonka se oli tehnyt mutta... miksi se mies on niin kuuluisa?
Ska rasismia vastaan.
Feiht

EdellinenSeuraava

Paluu Muu keskustelu