Ropecon '04

Asiallinen keskustelu pelaamiseen liittymättömistä aiheista.

ViestiKirjoittaja gryptorg » To Heinä 29, 2004 3:21 pm

Minä voin hankkia pehmo-oravan mutta eipä ne pehmolelut taida minulle kestää :cry:
gryptorg

ViestiKirjoittaja Keiju » To Heinä 29, 2004 6:31 pm

Jokaisessa miitissä mihin olemme Cayuchin kanssa osallistuneet, olemme todenneet paikanpäällä, että olisi varmaan pitänyt tehdä joku kyltti. Ja vielä emme sellaista ole saaneet aikaiseksi.. :) Tällä kertaa meillä oli vieläpä epämääräinen käsitys miitin ajankohdasta, joten harhailimme paikalle vuorokauden liian myöhään. :o
Keiju

ViestiKirjoittaja Vemb » Pe Heinä 30, 2004 12:58 pm

Keiju kirjoitti:Jokaisessa miitissä mihin olemme Cayuchin kanssa osallistuneet, olemme todenneet paikanpäällä, että olisi varmaan pitänyt tehdä joku kyltti. Ja vielä emme sellaista ole saaneet aikaiseksi.. :) Tällä kertaa meillä oli vieläpä epämääräinen käsitys miitin ajankohdasta, joten harhailimme paikalle vuorokauden liian myöhään. :o

Tuo on hyvin...

Noh... Siis minun aikaisempi kokemus miiteistä on kolme Oulu-miittiä. Niissä ei ole pahemmin ollut ongelmia tuossa tunnistamisessa, vaikka mitään erityistä ei olekaan tehty. Ensimmäisessä oli kaikkein vaikeinta, mutta sekin oli varsin helppoa. Kahdessa muussa oli todella helppoa. Mutta Ropeconissa miittaaminen kyllä vaatii vähän enemmän. Siellä pääovella oli koko ajan väkeä. Muistaminen kuvailuistakin oli hieman vaikeaa, koska iso osa conilaisista oli jotenkin härön näköisiä. Seuraavalla kerralla pitää olla ainakin jokin vähän parempi tunnistuskeino.
Puujalkavitsien kertojat joutaisivat jalkapuuhun.
Vemb
Admin

Edellinen

Paluu Muu keskustelu