Chat-roolipelit

Asiallinen keskustelu pelaamiseen liittymättömistä aiheista.

ViestiKirjoittaja Angalossiel » Ma Marras 08, 2004 5:41 pm

Olen kokeillut, ja se osaa olla jopa hauskaa. :) Kun sattuu oikeanlaisen porukan kanssa pelaamaan. Ne kerrat jotka olen pelannut on porukka ollut täysin tuntematonta, mutta se ei oikeastaan haitannut. Tuo vaan omaa salaperäisyyttä hommaan lisää. Chat ropeissahan ei kanssapelaajia näe ja joskus tilanneselvitys ja muut jäävät epäselviksi taikka vaillinaisiksi, joten tavallaan se on jopa haastavampaa kuin tavallinen ropettaminen. Itse ainakin tykkään. Täytyy vaan olla tuuria sen peliporukan kanssa. Ja tietystihän voi koota peliporukan johonkin kanavalle/chattiin ja pelata tutummassa porukassa.
Think twice before you speak - and you'll find everyone talking about something else.
- Francis Rodman
Angalossiel
Kissatar

ViestiKirjoittaja Vemb » Ke Marras 10, 2004 5:06 pm

Minua ei yksinkertaisesti innosta...

Roolipelaaminen on muutakin kuin peliä/tarinointia tai jotain...
Puujalkavitsien kertojat joutaisivat jalkapuuhun.
Vemb
Admin

ViestiKirjoittaja RedDragon » To Marras 11, 2004 12:56 pm

Niin no. Onhan se ihan yleistä, että jokaisessa paikassa on ns sisäpiiri. Tämä ko sisäpiiri pelaa keskenään, eikä "uusia paikalle saapuvia" huomioida mitenkään. Korkeintaan privassa tullaan off-game sanomaan, että "Painu helvettiin sotkemasta meidän peliä".

En tiedä. Välillä tuntui, että nurkassa kyyhöttivät olivat niitä romantiikannälkäisiä olentoja, jotka halusivat huomiota sillä tavalla. *kritikriti*

Välillä oli kyllä kivojakin pelihetkiä.
It's hard to keep people close to you without destroying their lives..

-WoD
RedDragon

ViestiKirjoittaja MacJass » Ti Maalis 21, 2006 1:02 pm

...Vanhan topicin elvytysyritys...

Itse kuuluin vuosia sitten Kissin sivuilta löytyneen Linnan käyttäjiin. (Paino sanoilla vuosia sitten, siitä tuntuu olevan jo ikuisuus.) Silloin siellä kuhisi väkeä kuin pipoa, nykytilanteesta en tiedä.

Chat-pelit voivat -uskokaa pois, epäilijät- oikeiden vastapelaajien kanssa olla todella mielenkiintoisia, tapahtumarikkaita ...ja koukuttavia. Toivon kuitenkin omien kulta-aikojeni kanssapelaajien löytäneen takaisin todellisuuteen, niin fanaattista touhu välillä oli.

Nauroin vedet silmissä noille aiemmille maininnoille 17-nurkkaisista majataloista ja niiden kymmenistä parvekkeista, joilta näkyivät tähdet säällä kuin säällä. Sellaista se tosiaan saattoi olla. Kymmenen pelaajan voimin saatettiin joukkotappelulla hajottaa majatalon tiski tuhannen päreiksi, ja sitten paikalle tulee joku "varjoissa piileskellyt sorea neito korsettimekossaan ja nojaa tiskiin luoden raukean katseen saliin"...
MacJass

Re: Chat-roolipelit

ViestiKirjoittaja Dimithre » Ti Heinä 19, 2011 9:34 pm

Pitkään tuli vanhassa Kiss chatin Linnassa pyörittyä, hyvin kauan sitten. Kai siitä jo yli kymmenen vuotta on.

Allekirjoitan täysin MacJassin lauseen "Chat-pelit voivat -uskokaa pois, epäilijät- oikeiden vastapelaajien kanssa olla todella mielenkiintoisia, tapahtumarikkaita ...ja koukuttavia."
Itsellä tämä chat pelaaminen vaihtui hyvin pian messenger pelaamiseksi. Milloin oli Linna niin täynnä että sekaan ei mahtunut, milloin se päätti heittää kaikki käyttäjät pihalle jne.

Toisaalta kaipaan niitä aikoja.
Dimithre

Re: Chat-roolipelit

ViestiKirjoittaja quifnix » Pe Touko 25, 2012 11:54 pm

minä olen sillä kannalla että chat ropettaminen on hieno mutta pikkuhiljaa kuoleva ajanviete. olisi hienoa nostaa chat ropettaminen taas pinnalle siitä syvästä kuopasta, jonne se on vajonnut, takaisin maan pinnalle. en väitä että se olisi jotenkin kuollut ja kuopattu mutta haluaisin ne chat ropettajat jota oikeasti osasivat ropettaa takaisin. minä olen ollut aktiivinen ropettaja tosin eri nimi merkillä joten että tätä nimimerkkiä liene missään tavannut (koska loin tänne käyttäjä tunnuksen vasta hetki sitten)
eli nostetaan yhdessä chat ropetus takaisin sille kuuluvalle paikallle!
quifnix

Edellinen

Paluu Muu keskustelu