Viinirypäle kirjoitti:Kuitenkin tuli mieleen, että en ole ikinä nähnyt yhtään kauhu elokuvaa joka olisi kunnolla pelottava. Olen Joitakin klassikoita nähnyt, mutta niitä on jo ajanhammas puraissut sen verran, ettei ne enää pelottavia ole. Jos jollain on kauhu elokuva joka on oikeasti katsomisen arvoinen niin voisiko linkata tähän ketjuun? kiitos jo etukäteen
Viinirypäle kirjoitti:En jaksa kirjoitella listaa parhaista elokuvista, mutta jos ohjaajana on Tarantino niin ei voi olla huono leffa.
Viinirypäle kirjoitti:Rupesin aluksi kyllä miettimään hyviä leffoja ja osa oli jo lueteltuna. Kuitenkin tuli mieleen, että en ole ikinä nähnyt yhtään kauhu elokuvaa joka olisi kunnolla pelottava. Olen Joitakin klassikoita nähnyt, mutta niitä on jo ajanhammas puraissut sen verran, ettei ne enää pelottavia ole. Jos jollain on kauhu elokuva joka on oikeasti katsomisen arvoinen niin voisiko linkata tähän ketjuun? kiitos jo etukäteen
Rautarotta kirjoitti:Jeps, kyllä Watchmen oli äärimmäisen pätevästi muutettu sarjakuvasta elokuvamuotoon. Kehtaan melkein väittää että paras elokuva-adaptaatio sarjakuvasta ikinä (ainakin kevyesti niistä mitä mä oon nähny).
Tämä on tietenkin epätosi virke, mutta olisin kiinostunut kuulemaan, minkä takia et pitänyt elokuvasta. Etkö ymmärtänyt, mistä siinä oli kyse, vai tökkikö jokin tekninen seikka?MadMan kirjoitti:Deathproof. Jumankekka, että oli scheissea.
MadMan kirjoitti:Jos se on parempi kuin From Hell tai Sin City tai uudet Batmanit, niin saa kyllä olla aika pirun kova leffa. En ole vielä nähnyt, mutta kai se pitää katsoa, jos on kerran niin hyvä.
Rautarotta kirjoitti:Kauhuleffoista mäkin suosittelisin 28 päivää myöhemmin, plus jatko-osaa 28 viikkoa myöhemmin. Ne on molemmat ihan päteviä. Sen tarkemmin miettimättä ei meinaa tulla kyllä mitään mieleen...
Raaah kirjoitti:Ja vielä irtobonuksena Children of Men, joka ei kyllä ole edellisten kanssa samaa genreä, mutta jotain samaa henkeä löytyy. Hyävähän se tietenkin on, muuten en mainitsisi:)
MadMan kirjoitti:Children of Men on kyberpunkleffa. En sitä itsekään tiennyt ennen kuin katsoin kaverin lainaamalta HD-DVD levyltä. Suosittelen lämpimästi kaikille jotka tykkää hieman pohdiskelevasta scifistä tai kyberpunkista.
) harrastajia?
)Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä