Heroclix peliseuraa Jyväskylästä.

Monipuolisesti keskustelua kortti-, lauta-, miniatyyri- ja seurapeleistä.

Heroclix peliseuraa Jyväskylästä.

ViestiKirjoittaja _Wild_ » Su Marras 04, 2007 6:28 pm

Aloitteleva Herolixin pelaaja kaipaisi hyvin aloittelija ystävällistä peliseuraa jyväskylän seudulta. Osaan kyllä perus asiat mutta kokonaisuus on edelleen hakusessa. :grin: Omistan Legion of Superheroes startterin ja pari boosteria.
_Wild_

Mistä oot ostanu clixisi

ViestiKirjoittaja Manowar » Ma Marras 19, 2007 11:03 pm

Moi!
Peliseuraa musta ei valitettavasti saa koska asun Turussa, mutta olisin kiinnostunut tietämään mistä olet heroclixisi ostanut? Fantasiapeleissä niitä ei myydä tai ovat loppu ja mm. amazon.comissa myös todella vähän tarjontaa.
Onko peli kenties kuolemassa vai mistä johtuu. Entä saako hahmoja ostettua jostain erikseen? Olen kiinnostunut nimenomaan marvelin heroclixeistä.
En siis vielä omista yhtään hahmoa enkä tätä rataa tule näköjään omistamaankaan :/
Manowar

ViestiKirjoittaja _Wild_ » Ti Marras 20, 2007 6:06 pm

Hei vain!
Kyllä olen ne tuolta Jyväskylän Fantasiapeleistä ihan ostanut. Taitaa olla ne vain tuolta Turusta sitten loppuneet. Amazon.comista en sitten tiedä yhtään koska en ole hirveä nettikaupan ystävä. Tuo kuoleminenkin on vähän hankalahko ilmaisu johon en osaa kommentoida yhtään. Epäilen että kyllä sitä vielä joku suomessa pelailee, minä mukaan lukien :) . Hahmoja saa yksitellen netin hurjasta maailmasta, kuten ebaystä ja huuto.netistä. Hahmopaketit ovat sitten jaoteltu kaikkien sarjakuvien kustantajien mukaan. Eli voit ostaa Marvelin, Dc:n tai Indyn nappeja erikseen. :wink:
_Wild_

ViestiKirjoittaja Sabrez » Ma Joulu 17, 2007 7:13 pm

Pistäppä yksityisviestiä jos vielä peliseuraa etsit jyväskylän seudulta.
Sabrez

Paluu Strategiapelit ja -pelaaminen