Pyöreän pöydän ritarit julkaistu

Keskustelua kaikenlaisista roolipeleistä, larpeista, pelituotteista, roolipelikulttuurista ja yleisistä roolipelaamista koskevista aiheista.

Pyöreän pöydän ritarit julkaistu

ViestiKirjoittaja Sam! » Pe Heinä 22, 2011 12:06 pm

Painotalo toimitti minulle eilen laatikollisen uunituoreita Pyöreän pöydän ritareita eli peliä on nyt saatavilla. Virallinen julkaisutilaisuus on 29.7. Ropeconissa, mutta etenkin niiden, jotka eivät Espooseen ehdi, kannattaa hyödyntää tilaussivua. Ropeconissa peliä on saatavilla Kaubamajan suomi-pelien tiskiltä.

Pyöreän pöydän ritareissa pelaajat ottavat kuningas Arthurin ritarien roolin. He kulkevat ympäri muinaista Britanniaa tarkoituksenaan ylläpitää oikeudenmukaisuutta. Yksittäisellä pelikerralla ritarit jakelevat tuomioitaan, kampanjamitassa pelattuna seurataan Camelotin vääjäämätöntä tuhoutumista.

Pyöreän pöydän ritarit on kaikkiaan yksinkertainen ja timmi peli, joka juuri tämän vuoksi jättää tilaa peliporukoiden omille sovelluksille. Peli on kirjoitettu aloittelijaystävälliseksi.

Lisätietoa roolipelistä sen omalta sivulta.
-Sami Koponen
Pyöreän pöydän ritarit - roolipeli sankaruudesta
Mythopoeia - blogi tarinankerronnan monista kasvoista
Sam!

Re: Pyöreän pöydän ritarit julkaistu

ViestiKirjoittaja halski » Pe Heinä 22, 2011 3:59 pm

Ensimmäisen kerran kun kuulin, että joku muu kuin Greg Stafford tekee Arthurista pelin, olin että "jaa", mutta sitten kun katsoin tota, olin että "jee", ja nyt kun näin, että se on noin lyhyt, niin olin että "fuck yeah". Pakko-ostos.
P: Ship of Fools
GM: Deadlands Reloaded, Dogs in the Vineyard, liuta pieniä indiepelejä
Haaveissa: Apocalypse World, Sorcerer, Lacuna Part 1
halski

Paluu Roolipelit