mikepohjola kirjoitti:Olen miettinyt, onko Ropecon edes kovin hyvä julkaisuajankohta. Jos peli julkaistais vaikka helmi- tai toukokuussa, ehtisi siitä syntyä jo edes hiukan word of mouthia netin kautta, ja sitten Ropeconissa se olisi heti ovien avaamisesta sekä myynnissä että pelattavissa.
Mutta nyt kun tuli luettua ketju uudestaan, niin ehkä sitä voisi taas alkaa jotain tekemään sen eteen...mikepohjola kirjoitti:Aulos – tarinankerrontakorttipeli
mikepohjola kirjoitti:Arkkikiven viimeiset suomenkieliset julkaisut olivat Parhaaseen katseluaikaan ja Zombeja! Ovella! Meneekö Tuovisten kaikki aika Amerikan valloitukseen?
mikepohjola kirjoitti:Ilmestyykö uusi Efemeros?
mikepohjola kirjoitti:Olorinin Gaia-projekti

Nuurori kirjoitti:Lyhyesti tätä kokemusta voitaisiin luonnehtia sanoilla: Space hulk meets Dungeons & Dragons, mut kaikenkattavillasäännöillä, ja kaikki varastamisen arvoiset ideat on varastettu. "Taking role-playing out of role-playing games"![]()
Thaumiel_Nerub kirjoitti:Taittamista en itse hanskaa, mutta taittaja olisi. Valitettavasti toinen noista patalaiskoista! Hommia hidastaa ja hankaloittaa myös ei-englanti äidinkielenä ja sijainti melkein toisella puolella Tellusta.

mikepohjola kirjoitti:Nuurori kirjoitti:Lyhyesti tätä kokemusta voitaisiin luonnehtia sanoilla: Space hulk meets Dungeons & Dragons, mut kaikenkattavillasäännöillä, ja kaikki varastamisen arvoiset ideat on varastettu. "Taking role-playing out of role-playing games"![]()
Kuulostaa hauskalta! Onko suunnitelmana siis, että tää ilmestyisi tänä vuonna? Ymmärränkö oikein, että englanniksi?

ithelog kirjoitti:En pidä todennäköisenä, että 7DS näkisi julkisuutta tänä vuonna. Olen käytännössä työtön ja keskityn tällä hetkellä työnhakuun, enkä voi ottaa sitä riskiä, että TE-keskus tulkitsisi julkistamisen perusteella 7DS projektin työllistäneen minut.

Nuurori kirjoitti:Musta hevonen / lammas olis sitten varmaan meidän natural 20-systeemi, ja siihen perustuva kampanja / säännöstö "Future of Mankind", jossa avaruusmiehet roiskivat alien fleshiä kylmille seinille. Viimeistellään tällä hetkellä versiota ysi ja maanittelen testiryhmää stormaamaan kenttiä, ("seikkailuita"), "Station" ja "Freighter".
Lyhyesti tätä kokemusta voitaisiin luonnehtia sanoilla: Space hulk meets Dungeons & Dragons, mut kaikenkattavillasäännöillä, ja kaikki varastamisen arvoiset ideat on varastettu. "Taking role-playing out of role-playing games"![]()
Tästä projektista ajattelin kailottaa enemmän sitten kun se on jakamiskunnossa, jolloin tietysti kaikki halukkaat pääsee kokeileen, mikä olisikin toivottavaa. Tää ON kuitenkin taas yks niitä projekteja, joita on käytännössä vaan pelattu oman porukan kesken. Kolme vuotta. Ja meillä on kaikilla hassulla tavalla samanlaiset mulkosilmät.
JJKM kirjoitti:Myyvä esittelypuhe, olen tuosta Space Hulkista usein miettinytkin että kyseessähän on varsin perinteinen dunskauslautapeli niin ropellus joka tekee sille suunnilleen saman mitä D&D fantasiafigupeleille olisi paikallaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä