Ave kirjoitti:Hyvin on ainakin täällä toiminut. Onhan periaatteessa Stalkerkin post-apokalyptista survivalia, tuho vain ei ole ollut yhtä laaja.
J-dee kirjoitti:Heittäkääs vähän arviota, sopiiko Stalker systeemiksi postapokalyptiseen survival-peliin? Ryhmämme ei ole mikään sääntöniuhottaja, joten sovellamme lennosta jo nyt huomattavasti sääntöjä PJ:n käskyjen ja pelaajien ehdotusten mukaisesti.

J-dee kirjoitti:Hitaasti mutta epävarmasti etenee Stalker --> Twilight2013 -konversioni. Onkohan ok jos postaan tänne kykylistan, jossa olen poistanut joitain ja lisännyt joitain kykyjä, mutta suurimmilta osin kyseessä on Stalkerin alkuperäinen listaus? Kommentteja kaipaisin
sukkamieli kirjoitti:J-dee kirjoitti:Hitaasti mutta epävarmasti etenee Stalker --> Twilight2013 -konversioni. Onkohan ok jos postaan tänne kykylistan, jossa olen poistanut joitain ja lisännyt joitain kykyjä, mutta suurimmilta osin kyseessä on Stalkerin alkuperäinen listaus? Kommentteja kaipaisin
Minä ainakin mielelläni näkisin sellaisen listan. Voit tietysti tehdä siitä oman ketjun.

Nuurori kirjoitti:En ole pelannu Stalkkeria enkä Twilight2013:a, mutta mitäs nämä skillit nyt sitten oikein tekee, ja miks niitä tarvitaan noin paljon?
Tyyliin, eikö eränkävijä ja selviytyjä ole aika samassa lokerossa, budoka ja lähitaistelija samaten, auktoriteetti ja kovanaama, ketterä ja nopea jne jne...
Nuurori kirjoitti:ja sitten, onko joku hämäränäkö taito? tai, tuossahan puhutaan kyvyistä. Onko tässä siis ominaisuuksia, taitoja ja kykyjä sekaisin?
J-dee kirjoitti: Siinä ei erotella opittuja taitoja, synnynnäisiä lahjakkuuksia, ammatteja tai joitain muita etuuksia (rikkaus, kontaktit...). Muutenkin joko osaat/omistat kyvyn tai sitten et, sen kummempaa numeroarvoa ei ole.

J-dee kirjoitti:Hei kokeneet Stalker-pelaajat, heittäkääs jotain kommenttia! Eka Stalker-sessio Twilight-maailmassa on edessä lauantaina ja jos tuossa kykylistassa nyt edes joku pistää pahasti silmään niin sanokaa.
Voin kyllä tulla raportoimaan muutaman pelisession jälkeen kokemuksia. Mahdollisimman sulava alku olisi silti hyvä, koska kaikki pelaajamme on Stalker-neitsyitä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä